• Email
    • Facebook
    • Instagram
    • Phone

Branding Altfel

Construim branduri diferite

  • Home
  • Servicii
    • Strategie de brand
    • Identitate vizuala
    • Servicii grafic design
    • Design de ambalaj
    • Creare Website
  • Shop
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • 0 items

13 august 2021

Adidas. Brandul performantei.

Adidas.

Brandul performantei.

Uneori, când ne uităm la corporații uriașe, cu succes la nivel global, este greu să ne imaginăm cum au ajuns acolo unde sunt astăzi. Majoritatea au început ca întreprinderi mici care păreau să aibă acea „atingere magică”.

Dar care este exact rețeta secretă din spatele succesului acestor companii globale de top, ale căror nume sunt atât de familiare încât le vedem în fiecare zi?

Oricât am dori să credem că realizarea unui brand este ușoară, că alegerea unei nișe, unui serviciu sau a unui produs de vânzare, un nume de companie, un logo, cărți de vizită și un website te fac pregătit de afaceri, adevărul este altul.

 E adevărat că poți fi „în afaceri” cu puțin efort. Cu toate acestea, nivelul de succes pe care îl experimentați va depinde dacă știți - și utilizați - „secrete” fundamentale, dar puțin cunoscute, ca cele ale marilor branduri.

Brandurile sunt cu adevărat inovatoare și Adidas nu face excepție în acest sens. Adolph „ Adi” Dassler, persoana din spatele brandului, este adesea considerat fondatorul industriei sportive moderne.

Crescând într-o Germanie devastata economic, după Primul Război Mondial, și-a ajutat familia să confecționeze papuci de casă din tolbele militare abandonate. Însă marea iubire a lui Dassler era fotbalul așa că în 1920 a început să confecționeze pantofi pentru sport.

De la bun început, Adolph a pus accentul pe performanța fiecărui produs în funcție de sportul căruia se adresa. Acest mod de abordare a dus rapid la câștigarea reputației internaționale.

Dassler a menținut Adidas în frunte prin inovații constante și prin hotărârea lui de a proiecta produse corespunzătoare cerințelor fiecărui sport. De asemenea, s-a asigurat că adidași lui erau confecționați din cele mai bune materiale.  A făcut teste pe orice materiale iar cel mai de succes experiment al său s-a finalizat cu crearea adidașilor din nylon.

Care sunt secretele de succes ale brandului Adidas?

  • Inovația. Crampoanele adidașilor folosiți de fotbaliști, cuiele pentru încălțămintea atletiilor, talpa de nylon. Acestea sunt doar trei dintre inovațiile care au ridicat brandul Adidas.
  • Performanța. Au căutat intodeauna modalități de îmbunătățire a standardelor atletice prin intermediu folosirii echipamentelor Adidas.
  • Competiția. Domeniul articolelor sportive este unul la fel de tribal că sportul în sine. Nu vă fi deci niciodată piață unui sigur brand. Și-a urmat planul original și a evoluat în comparație cu alte branduri.
  • Reprezentanții. Staruri sportive că David Beckam sau muzicieni au susținut creșterea credibilității brandului, atât pe strada cât și în sport.

În concluzie, brandul Adidas este unul preocupat  atât de viitor cât și de trecut.

Indiferent de domeniu, aceste secrete și tehnici le poti aplica și tu. 

Sursa foto: @LauraChouette unsplash.com

Filed Under: Blog, Branding, Graphic design

Previous
Next

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Home
  • Proiecte
  • GDPR
  • ANPC
  • Testimoniale
  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții

brandingaltfel.ro

brandingaltfel.ro
1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai po 1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai potrivit pentru o sală de evenimente?
Ajută-ne să alegem și scrie-mi într-un comentariu opțiunea ta preferată. ❤️

#logodesigns #logoromania #identitatevizuală #identitydesign #elegantlogo #logoinspiration #logoinspirations #brandingdesign
Brand versus branding. Deși deseori folosite împ Brand versus branding.
Deși deseori folosite împreună, ascund diferențe subtile, dar cruciale.
•	Brand - este despre emoție, percepție și promisiunea pe care o oferi clienților tăi.
•	Branding - este procesul strategic de construire și comunicare a acestei promisiuni într-un mod coerent și atrăgător.
Adesea, când auzi cuvântul brand, s-ar putea să te gândești la un logo sau un website. Dar nu este asta. Crede-mă, este mult mai mult de atât!

Brandul este elementul central al afacerii tale, iar brandingul este limbajul său vizual și narativ. Ambele sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 
Deci, dacă vrei să construiești o afacere care să fie remarcată și să inspire, amintește-ți că brandul tău este ceea ce spui că ești, iar brandingul este modul în care dovedești acea afirmație în fiecare interacțiune cu clienții tăi.

Stiai diferența? Răspunde-mi într-un comentariu.

#BrandVsBranding #AfaceriDeSucces
Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul se dezvoltă mult mai bine.
Nu este niciodată de ajuns un logo frumos…Nici măcar rezonanța numelui nu face un brand mai cunoscut.
Este vorba despre cât de bine se combină toate aceste elemente și cum îmbunătățesc ele percepția clienților.
Care este punctul la care crezi că ar mai fi nevoie să lucrezi?
Scrie-mi într-un comentariu!
#brandidentity #brandingromania #marketingdigital #afacereameacreativa #startupromania
𝐏𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝
Mi se întâmplă des ca discutând cu antreprenorii să realizez ca unul dintre cele mai mari atuuri ale consistenței în branding nu se cunoaște.
Un logo nu e de ajuns, nu îți va aduce succesul și nici nu îți va ajuta afacerea să iasă în evidență. Ai nevoie de un Guideline și de o identitate completă astfel încât să fi consistent în toate punctele de contact cu clienții tăi.
⚡ Ce face atât de special un manual de brand? Ei bine, el este ghidul care consolidează identitatea brandului tău. În paginile lui, vei găsi esența vizuală și verbală a afacerii tale - de la paleta de culori și fonturi utilizate, până la tonul de comunicare și stilul vizual.
📕 Cu ajutorul manualului de brand, vei avea o direcție clară în luarea deciziilor de marketing și comunicare. Fie că este vorba de un nou anunț sau de un conținut postat pe rețelele sociale, vei ști întotdeauna cum să păstrezi coerența și consistența mesajelor transmise.
🎯 Un manual de brand îți oferă și o armă puternică în lupta pentru diferențierea pe piață. Cu o identitate solidă și unicitatea brandului bine conturate, vei atrage atenția potențialilor clienților și vei construi loialitatea celor existenți. 

Așadar, dragi antreprenori, nu subestimați importanța unui manual de brand bine realizat. El nu este doar un instrument de design, ci un instrument valoros pentru succesul și creșterea afacerii voastre.

Ești gata să îți transformi afacerea într-un brand memorabil? Împărtăște cu mine în comentarii câteva detalii despre brandul tău și vom găsi împreună direcția perfectă pentru succes!
#brand #brandingsource #brandingdesign #brandingromania #identitatevizuala #marketingromania #antreprenor #afaceri
Load More Follow on Instagram
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 · Branding Altfel · Politica de confidentialitate

Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.Accept Citeste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ