• Email
    • Facebook
    • Instagram
    • Phone

Branding Altfel

Construim branduri diferite

  • Home
  • Servicii
    • Strategie de brand
    • Identitate vizuala
    • Servicii grafic design
    • Design de ambalaj
    • Creare Website
  • Shop
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • 0 items

17 mai 2021

5 trucuri psihologice in design

5 trucuri psihologice pe care le folosesc atunci când realizez design-ul pentru meniul unui restaurant.

Fiecare domeniu are regulile lui nescrise, iar cel al HORECA nu face excepție.

Asigura-te deci că designer-ul cu care vei lucra știe aceste detalii înainte de a se apucă de treaba.

1. Greutatea meniului influențează percepția noastră.

Cercetările spun că prima impresie despre mâncare începe atunci când ținem prima dată meniul în mâna. Un meniu mai greu, ne lasă o impresie mai bună și inconștient ne face să credem că servirea în restaurant este una de top. Cele ușoare, în schimb, ne lasă impresia că restaurantul este unul simplu sau chiar low budget. Așa că următoarea dată când  vei ține în mâna un meniu din piele, tipărit pe un carton de calitate, ia-ți un moment și analizează care a fost prima ta percepție despre restaurant. Vei vedea că îmi dai dreptate!

2. Numele mâncărurilor

Un nume pentru un tip de mâncare, bine ales, poate fi mai popular cu 23% decât unul simplu. Vezi de exemplu: Plăcinta cu măr a bunicii vs. Plăcintă cu măr.

Un alt truc al restaurantelor este cel în care folosesc nume care îți vor crea un sentiment de nostalgie, că cel de mai sus, sau pur și simplu adăugând eticheta homemade.

3. Fontul influențează modul în care percepem mâncarea

În funcție de fontul folosit meniul poate să transmită mai multe mesaje. De exemplu, un font italic da impresia unui restaurant de top. Pe când fonturile simple, pot fi asociate cu ceva ieftin sau casual, de duzină.

4. Culorile trimit și ele semnale

Bineînțeles că culorile au o influență foarte mare. Localurile care vor să sublinieze prospețimea mâncării lor vor imana clienților un meniu verde. Dacă o cafenea vrea să îți stârnească pofta de mâncare cel mai probabil vor folosi un portocaliu..

Specialiștii spun însă că oamenii care vor coanda dintr-un meniu unde culoarea predominate este negru sunt mai sceptici privind calitatea mâncării și a restaurantului în general.

5. Folosirea mai minimalistă a pozelor vor face clienții să comande mai mult.

Chiar dacă vizualul este extrem de important, în cazul acesta prea multe poze ne dau impresia că restaurantul este unul low end. Statistic s-a aflat că cheltuim mai mult cu 30% la masă atunci când meniul are doar o imagine per pagină.

Ce zici de aceste trucuri?

Dacă ai nevoie de un design pentru meniul restaurantului sau cafenelei tale îți stau la dispoziție!

Hai să discutăm!

CONTACT

Filed Under: Blog, Branding, Graphic design

Previous
Next

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Home
  • Proiecte
  • GDPR
  • ANPC
  • Testimoniale
  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții

brandingaltfel.ro

brandingaltfel.ro
1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai po 1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai potrivit pentru o sală de evenimente?
Ajută-ne să alegem și scrie-mi într-un comentariu opțiunea ta preferată. ❤️

#logodesigns #logoromania #identitatevizuală #identitydesign #elegantlogo #logoinspiration #logoinspirations #brandingdesign
Brand versus branding. Deși deseori folosite împ Brand versus branding.
Deși deseori folosite împreună, ascund diferențe subtile, dar cruciale.
•	Brand - este despre emoție, percepție și promisiunea pe care o oferi clienților tăi.
•	Branding - este procesul strategic de construire și comunicare a acestei promisiuni într-un mod coerent și atrăgător.
Adesea, când auzi cuvântul brand, s-ar putea să te gândești la un logo sau un website. Dar nu este asta. Crede-mă, este mult mai mult de atât!

Brandul este elementul central al afacerii tale, iar brandingul este limbajul său vizual și narativ. Ambele sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 
Deci, dacă vrei să construiești o afacere care să fie remarcată și să inspire, amintește-ți că brandul tău este ceea ce spui că ești, iar brandingul este modul în care dovedești acea afirmație în fiecare interacțiune cu clienții tăi.

Stiai diferența? Răspunde-mi într-un comentariu.

#BrandVsBranding #AfaceriDeSucces
Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul se dezvoltă mult mai bine.
Nu este niciodată de ajuns un logo frumos…Nici măcar rezonanța numelui nu face un brand mai cunoscut.
Este vorba despre cât de bine se combină toate aceste elemente și cum îmbunătățesc ele percepția clienților.
Care este punctul la care crezi că ar mai fi nevoie să lucrezi?
Scrie-mi într-un comentariu!
#brandidentity #brandingromania #marketingdigital #afacereameacreativa #startupromania
𝐏𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝
Mi se întâmplă des ca discutând cu antreprenorii să realizez ca unul dintre cele mai mari atuuri ale consistenței în branding nu se cunoaște.
Un logo nu e de ajuns, nu îți va aduce succesul și nici nu îți va ajuta afacerea să iasă în evidență. Ai nevoie de un Guideline și de o identitate completă astfel încât să fi consistent în toate punctele de contact cu clienții tăi.
⚡ Ce face atât de special un manual de brand? Ei bine, el este ghidul care consolidează identitatea brandului tău. În paginile lui, vei găsi esența vizuală și verbală a afacerii tale - de la paleta de culori și fonturi utilizate, până la tonul de comunicare și stilul vizual.
📕 Cu ajutorul manualului de brand, vei avea o direcție clară în luarea deciziilor de marketing și comunicare. Fie că este vorba de un nou anunț sau de un conținut postat pe rețelele sociale, vei ști întotdeauna cum să păstrezi coerența și consistența mesajelor transmise.
🎯 Un manual de brand îți oferă și o armă puternică în lupta pentru diferențierea pe piață. Cu o identitate solidă și unicitatea brandului bine conturate, vei atrage atenția potențialilor clienților și vei construi loialitatea celor existenți. 

Așadar, dragi antreprenori, nu subestimați importanța unui manual de brand bine realizat. El nu este doar un instrument de design, ci un instrument valoros pentru succesul și creșterea afacerii voastre.

Ești gata să îți transformi afacerea într-un brand memorabil? Împărtăște cu mine în comentarii câteva detalii despre brandul tău și vom găsi împreună direcția perfectă pentru succes!
#brand #brandingsource #brandingdesign #brandingromania #identitatevizuala #marketingromania #antreprenor #afaceri
Load More Follow on Instagram
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 · Branding Altfel · Politica de confidentialitate

Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.Accept Citeste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ