Cum incorporăm toamna în campaniile noastre de marketing astfel încât să urmeze linia brandului.
Toamna este un anotimp preferat pentru companiile de marketing. Atunci majoritatea antreprenorilor revin cu forțe proaspete din vacanțe, dar și clienți revin din vacanța de vară cu mentalitatea de aș atinge obiectivele sau pur și simplu, de a reveni la rutină.
Acum e un moment perfect pentru a face brainstorming, de a genera idei noi pentru campaniile de marketing și pentru a ajunge la potențiali clienți în timp ce aceștia încă se simt inspirați și au un mindset fresh.
Cum facem asta dar să ținem cont și de identitatea vizuală a brandului?
Actualizarea canalelor de marketing cu conținut de toamnă poate încânta publicul și îl poate face să relaționeze mai bine cu afacerea dumneavoastră.
Astfel ne vom concentra pe principalele canale unde veți dori să va actualizați imaginile pentru acest sezon de toamnă.
Website sau Landing Page
Gășiți imagini în concordanță cu brandul dvs., fie că este vorba de o atmosferă sau o paletă de culori.
Actualizați-vă anteturile, Home Page-ul sau landing-page-urile cu imagini confortabile, calde și/sau mai întunecate. Imaginile de toamnă înseamnă mult mai mult decât căderea frunzelor, a dovlecilor și a culorii portocalii.
Blog
Toamna este anotimpul în care toată lumea începe să lucreze din nou la afacerea lor și la ei înșiși. Gândiți-vă ce conținut de blog puteți crea pentru a valorifica acest lucru. Gândiți-vă la „întoarcerea la rutină, organizarea, estetică toamnei, rutinele sănătoase, descoperirile de toamnă etc”.
Alegeți pentru postările de blog, imagini cu inspirație de toamnă, creați grafice în culori neutre, postați pe social media și încercați să aduceți trafic organic pe ceea ce ați lucrat.
SOCIAL MEDIA
Reels, stories și postări de feed. Știm că oamenii se implică mai mult cu conținutul la care se raportează, iar schimbarea sezonului este cel mai simplu mod de a vă conecta!
Distribuie Reels Instagram inspirate de toamnă, precum cele prezentate.
Dacă aveți oferte sau lansări în această toamnă, puteți suprapune un autocolant cu o numărătoare inversă peste un videoclip de toamnă pentru a vă entuziasma urmăritorii!