STRATEGIE DE BRAND
Creăm branduri diferite, ce vă vor ajuta să ieșiți în evidență într-o piață aglomerată.
Brandul tău înseamnă mai mult decât ceea ce se vede. El este poveste, conexiune, autenticitate și experiență.
Poate că aveți deja o afacere incredibilă sau vă străduiți să o demarați și sunteți pregătit pentru următorul pas. Este timpul să treceți la nivel de branding strategic, care vă spune povestea și captează inimile publicului.


Cum te ajută o strategie de brand?
✓ Te ajută să te diferențiezi și să domini piața
✓ Vei atrage clienți cu o valoare mai mare
✓ Îți va îmbunătății cultura organizațională
✓ O să poți comunica clar misiunea, valorile și viziunea ta
✓ Crește loialitatea de brand
✓ Adaugă valoare financiară companiei tale
✓ Te va ajuta să te conectezi la nivel emoțional cu clienții tăi.
Ce conține strategia de brand?
Ea este perfectă pentru startup-uri şi companii la început de drum
Fundamentele brandului
✓ Scop
✓ Viziune
✓ Misiune
✓ Valori
✓ Definirea clientului ideal
Comunicarea de brand
✓ Esența brandului (personalitate,vocea brandului, tonul)
✓ Slogan
✓ Propoziția de valoare unică– UVP- unique value proposition
✓ Povestea brandului
✓ Mesaje cheie
Design de logo
Materiale Marketing
Social Media Kit
Elemente de identitate vizuală
Semnătura email HTML
Ghidul brandului
Cum se desfășoară procesul?
Discuții cu clientul pentru a întelege obiectivele și a stabili un plan de acțiune.
După ce ți-ai exprimat dorința de a colabora, vom încheia un contract. În baza contractului se va emite factura de avans. Plata facturii și semnarea contractului marchează începutul colaborării. Odată cu aceste documente vei primi și brief-ul online care ne va ajuta să ne cunoaștem mai bine și unde ne vei oferi toate detaliile de care avem nevoie.
După informarea inițială și discuțiile pe baza ei se realizează strategia. Se realizează prin următorii:
1. Cercetare de piață și analiza concurenței
2. Definirea valorilor, personalitatii și tonului brand-ului.
3. Dezvoltarea mesajelor coerente și consistente.
După ce am definitivat detaliile privind strategia din spatele brandului ne punem pasiunea în acțiune, făcând tot posibilul să vă prezentăm o identitate de brand atotcuprinzătoare, care include: logo-ul dvs. principal, logo-uri secundare, paletă de culori, stil tipografic și direcții vizuale.
Punerea în practică a strategiei prin design și comunicare.
Evaluarea rezultatelor și ajustarea strategiei în funcție de necesități.
Ultima etapă din colaborarea noastră este furnizarea fisierelor finale. Ele îți vor fi transferate folosind Wetransfer de îndată ce factura finală va fi achitată. De aici ai termen de 7 zile ca să le salvezi.
Vrei mai multe detalii?
PROGRAMEAZĂ O VIDEOCONFERINȚĂ GRATUITĂ DE 30 DE MINUTE
HAIDE PE ZOOM ÎNTR-O CONFERINȚĂ GRATUITĂ UNDE ANALIZĂM AFACEREA TA, DESCOPERIM CARE SUNT NEVOILE TALE DAR ȘI CUM TE POT AJUTA.
ABIA AȘTEPT SĂ NE CUNOAȘTEM!