| | | | |

Cum decurg proiectele noastre? Q&A

Pentru ca consider ca o informare riguroasa a clientului este extrem de necesara si clarifica exact intreg procesul, am decis sa iti lasam aici cateva informatii esentiale.

 BRANDINGALTFEl.RO


1. DE CE ESTE NECESAR BRIEF-UL SAU PARTEA DE INFORMARE?

Toate preturile prezentate in oferta (daca ai solicitat-o si bineinteles primit-o) sunt niste costuri estimative, pentru un material care inca nu a fost creat. Ele pot varia in functie de complexitate, de aceea primul pas este completarea brief-ului informativ unde putem contura conceptul si afla cat mai multe informatii despre ce anume ati dori sa realizam. In functie de proiectul tau iti vom trimite un chestionar sau un set de cateva intrebari.

2. CUM COMUNICAM?

Pentru o mai buna organizare toate informatiile, modificarile, sau orice alt aspect al proiectului se va comunica in scris, pe adresa de email office@brandingaltfel.ro

Stim ca doriti viziunea designerului insa brandul si afacerea vor depinde de dumneavoastra si pentru a avea succes este imperativ sa va reprezinte. Astfel, nu vom lucra fara o informare(brief)in prealabil. O viziune a designerului, desi specializata, s-ar putea sa fie total diferita de viziunea dumneavoastra. Impreuna putem insa, ajunge la un rezultat care sa va satisfaca cerintele si care sa fie atat tehnic, cat si vizual corect si coerent.

3. CATE ZILE DUREAZA CONCEPTUL DESIGNERULUI ?

In functie de ce proiect sau material grafic aveti nevoie, va vom da o estimare de timp. In general durata este de 7-15 zile lucratoare. Proiectele in regim de urgenta 1-2 zile lucratoare vor fi taxate cu +50 % din valoarea materialelor grafice asa ca va recomandam sa lansati o comanda din timp.

4. POT FACE MODIFICARI?

Da, toate preturile prezentate in oferta de pret includ seturi de modificari.

5. CARE SUNT MODIFICARILE GRATUITE ACCEPTATE SI CARE VOR FI CONTRA-COST?

Modificari incluse sunt: adaugarea sau scoaterea elementelor grafice, modificari de pozitionare a textului, a fontului, a marimii sau chiar a nuantelor.

Daca structura materialului sa va modifica(de ex: din flyer fata-verso devine pliant trifold) aceste modificari se vor face contra-cost si se va considera un material nou. Deasemena daca textul sau imaginile difera substantial fata de cele initial furnizate in informare, aceste modificari vor fi contra-cost.

6. POT FACE SOLICITARI ULTERIOARE?

Desigur! Daca pe parcurs iti dai seama ca mai ai nevoie si de alte materiale acestea le vom adauga contractului si se vor taxa suplimentar.

7. IMI PRIMESC BANII INAPOI DACA NU IMI PLACE CE A IESIT?

Din pacate nu. De aceea incercam sa evitam astfel de situatii prin informarea initiala. Acolo vom pune la punct cerintele dvs. in functie de proiect. Vom stabili culori, texte, imagini ca totul sa fie cat mai clar si cat mai putin loc de gresala. Ulterior veti avea si seturi de revizii la care puteti apela in mod gratuit pentru a rectifica designul. 

8.  CE FEL DE FISIERE PRIMESC LA FINAL?

Daca proiectul contractat este unul de realizare logo, spre ex., veti primi fisiere in urmatoarele formate: pdf., jpg., png. , cdr.

Daca vom realiza un banner online, fisierul pe care il vei primi va fi doar in jpg. la rezolutia specificata in comanda. 

9. CAT TIMP PASTRATI FISIERELE AFERENTE COMENZII?

Toate lucrarile realizate se vor  tine in baza noastra de date 30 zile de la finalizarea proiectului.  Ele vor fi transmise clientului prin transfer online cu confirmare de primire.

Proiectele clientilor recurenti sunt salvate in baza de date pe toata perioada colaborarii.

Arunca o privire la

BRANDING · SOCIAL MEDIA

Servicii

ultimele articole pe

Blog

lucrări recente

Proiecte

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *