3 lucruri care fac ca orice afacere să pară neprofesională
Când lansați o afacere, este important să arătați ca un profesionist.
A arăta ca un profesionist asigură că atrageți clienții potriviți. Indiferent de afacerea pe care o aveti, există câteva lucruri pe care le doriți de la clienții dvs. De exemplu, clienții care vă respectă limitele, vă consideră expert și sunt dispuși să vă plătească pentru timpul dvs.
Dacă afacerea pare neprofesională, oamenii tind să considere munca ta un hobby. Când se întâmplă acest lucru, clienții simț că pot controla relația sau vă pot spune cum să vă faceți treaba.
Dacă doriți să vă configurați afacerea pentru succes pe termen lung, este o necesitate să începeți cu o fundație bine pusă la punct!
WEBSITE
Website-ul este baza afacerii dvs. Dacă afacerea dvs. este în principal online, acest lucru face website-ul să fie vital pentru afacere.
Potrivit Google, utilizatorii își pot forma opinii legate de design în termen de 17 ms.
Cu oamenii care iau decizii rapide, este important să faceți cea mai bună primă impresie posibilă. Mai jos, voi împărtăși câteva greșeli comune ale website-urilor care fac afacerile să pară neprofesionale.
Si în plus va ofer cateva modalități ușoare de a o repara!
VITEZA WEBSITE-ULUI
Într-o lume digitală ca a noastră, viteza mică a site-ului vă poate distruge traficul primit. Dacă întâmpinați rate mari de respingere sau trafic scăzut, vă sugerez să testați viteza site-ului. Este un test simplu și gratuit care vă permite să știți cum se clasează site-ul dvs. și orice probleme care ar putea face ca site-ul să se încarce încet.
Recomand să utilizați PageSpeed Insights de la Google. Îți evaluează website-ul pentru desktop și mobil, împărtășește îmbunătățirile pe care le poți face și link-uri către articole utile pentru a te ajuta să faci acele îmbunătățiri.
FONTURI NECLARE
Un font jucăuș sau unul scris de mână vă pot ajuta cu adevărat să iesiti în evidentă. Însă, aceste fonturi ar trebui să fie utilizate cu moderație, chiar deloc, pe site-ul dvs. web.
Dacă fonturile sunt decorative, greu de citit, prea mici, oamenii nu vor putea să vă citească postările de blog, paginile de vânzări sau restul detaliilor.
De obicei, fonturile sans serif sunt recomandate pentru website-uri, iar fonturile serif sunt recomandate pentru tipar.
Aceasta nu este o regulă strictă, dar dacă sunteți blocat, folosirea unui font sans serif este recomandarea mea.
IMAGINI ȘI GRAFICĂ PIXELATĂ
O alta problemă frecventă al unui brand neprofesionist este fotografia și grafica de proastă calitate.
Este important să găsești fotografii de brand, reprezentative pentru mesajul tău și care evidențiază profesionalismul pe care îl demonstrează afacerea ta. Indiferent dacă alegeți să faceți fotografii de brand sau să utilizați fotografii de stoc, acestea trebuie să fie de înaltă calitate și optimizate pentru website.
SERVICIU CLIENȚI
Promovarea afacerii tale este doar primul pas. Odată ce publicul știe despre afacerea dvs., trebuie să aveți un serviciu bun pentru clienți și interacțiuni cu publicul, pentru a dezvolta o afacere profitabilă.
Există câteva lucruri pe care le-am întâlnit și care te ajută să te asiguri că nu faci aceste greșeli.
CONT DE EMAIL PROFESIONAL
Când conduceți o afacere, unul dintre primele lucruri pe care ar trebui să le asigurați este un cont de e-mail profesional. El oferă un nivel instantaneu de profesionalism care nu trebuie trecut cu vederea.
INTERACȚIUNEA CU PUBLICUL
În funcție de brandul tău, trebuie să aduci un anumit nivel de profesionalism în fiecare interacțiune cu publicul. Rețineți că acești membri ai publicului pot deveni clienți plătitori și doriți să vă vadă ca un expert și profesionist în domeniul dvs.
VOCE BRANDULUI
O putem perfecționa pentru website-urile noastre, dar de multe ori uităm să o trecem la toate aspectele afacerii noastre. Vocea brandului dvs. ar trebui să fie prezentă în fiecare BIO de Instagram, e-mail și apel telefonic. Dacă website-ul este hiper-profesional, dar apelurile dvs. telefonice sunt prea personale, publicul dvs. va fi confuz și va simți că a existat o reprezentare falsă.
BRANDING
Pentru a avea o afacere profesionistă, ai nevoie de o bază puternică. Acea fundație este brandul tau. Fără un brand profesionist, publicul tău nu îți va înțelege misiunea, piața sau produsele. Le este greu să interacționeze cu conținutul tău și să se transforme în fani loiali.
CREAȚI O MISIUNE CLARĂ
Înainte de a face ceva în afacerea ta, trebuie să ai o misiune clară. O declarație de misiune este câteva propoziții care exprimă scopul, identifică scopul, descriu produse și/sau servicii și evidențiază publicul țintă al unei afaceri.
În alți termeni, este o propoziție sau două care descriu de ce, cum și cine. Dacă rămâneți blocat, un cadru comun este:
Compania mea face __________ pentru a ajuta ___________ să facă ____________.
Această misiune se va schimba cu timpul, dar atunci când ai acea fundație puternică definită, poți măsura fiecare decizie de afaceri în raport cu aceasta.
FOLOSEȘTE CEI 3 PILONI DE BRANDING
Brandul dvs. este compus din trei părți: aspect, sunet și senzație.
Aspectul brandului dvs. se referă la elementele dvs. de design. Care include logo-ul dvs., website-ul, materialele imprimate și digitale. Elementele de design vizual sunt tangibile, elementele verbale și experiențiale nu.
Elementele sonore sau verbale ale brandului dvs. reprezintă vocea, tonul și terminologia brandului. Modul în care comunicați cu publicul, cuvintele pe care le folosiți și forma de comunicare spun publicului dvs. ce tip de afacere conduceți și cine este publicul țintă.
Indiferent dacă sunteți corporativ sau prietenos, destinat baby boomers sau Millennial.
În cele din urmă, sentimentul brandului dvs. este experiența pe care o creați pentru public. Gândește-te la marca ta preferată, le ești loial pentru mai mult decât produsele lor. Le ești loial pentru că îți place cum te simți să le cumperi produsele, să le citești blogul sau să interacționezi cu afacerea lor.
Ai fost surprins/ă de vreuna dintre aceste greșeli comune? Sau ai un sfat de împărtășit?
Anunță-mă în comentarii!