| | | | |

4 lucruri esentiale pe care trebuie sa le cunosti inainte de a apela la un designer!

 Pentru ca multi dintre voi nu stiti exact la ce anume sa va asteptati in momentul in care doriti sa apelati la un designer pentru realizarea logo-ului am pregatit cateva detalii esentiale pe care trebuie sa le cunoasteti inainte de toate.

  1. Este bine sa ai o idee despre cum anume ti-ai dori sa arate logo-ul, insa trebuie sa fi deschis la solutii si idei noi. Daca inca nu stii in ce directie vrei sa mergi, brief-ul completat la inceputul fiecarui proiect o sa te ajute atat pe tine cat si pe designer sa conturati o identitate care sa se potriveasca perfect activitatii si produselor pe care le comericializati. In functie de nisa caruia te adresezi, media de varsta, competitori si multe altele, veti alege impreuna cea mai buna solutie.
  2. Nu fi fixat pe o culoare! Un designer experimentat iti va atrage atentia daca de exemplu doresti pentru un magazin de lactate culoarea roz integrata in logo. S-ar putea sa arate foarte bine in unele cazuri, mai ales daca ai un ambalaj atent gandit si realizat, insa pentru a atrage atentia clientilor la raft, nu este potrivit. Cere parerea designer-ului deoarece acesta va fi pus la punct cu psihologia culorilor si ce anume s-ar preta pentru produsul tau, astfel incat identitatea vizuala sa fie una puternica si potrivita nisei.
  3. Opteaza pentru un pachet cu minim 3 variante de logo. Poate ca ceea ce iti imaginezi tu in mintea designer-ului arata putin diferit. De aceea, recomandat este ca tu sa primesti cele 3 variante si sa stabiliti ce detalii (gen font, ilustratie, simbol etc) se pastreaza pentru cel final. Toate bineinteles, vor fi rezultatul brief-ului completat initial.
  4. Cere formatul vectorial! It’s a must! Te poate atrage un pret mai mic pentru un logo insa la final iti dai seama ca o sa primesti doar un jpg. care de obicei te ajuta doar la o pagina de facebook, instagram si poate la o carte de vizita. In momentul in care vrei sa apara pe un site, banner sau pur si simplu ceva de o dimensiune mai mare, iti dai seama ca investitia nu a fost tocmai cea mai buna. Personal recomand ca logo-ul final sa fie furnizat clientului in urmatoarele formate: jpg., pdf., cdr. sau ai. si bonus un png transparent. So, fi foarte atent la ce vei primi la sfarsitul proiectului!

Arunca o privire la

BRANDING · SOCIAL MEDIA

Servicii

ultimele articole pe

Blog

lucrări recente

Proiecte

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *