• Email
    • Facebook
    • Instagram
    • Phone

Branding Altfel

Construim branduri diferite

  • Home
  • Servicii
    • Strategie de brand
    • Identitate vizuala
    • Servicii grafic design
    • Design de ambalaj
    • Creare Website
  • Shop
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • 0 items

9 martie 2021

Cat costa un logo?

Cât costă designul unui logo?

Logo-ul este o parte esențială a identitățîi oricărui brand. El este adesea primul lucru pe care un potențial client îl va vedea și este esențial să folosești un logo care se distinge de concurență.

Că și în cazul tuturor cheltuielilor de afaceri, doriți să cântariti costul logo-ului în raport cu calitatea și valoarea pe care le veți câstiga.

Angajarea unui designer profesionist sau a unei firme de design vă asigură că designul final al logo-ului dvs. va fi distinctiv și va comunica mesajul brandului dvs. La fel că în cazul oricărui serviciu, există o varietate de puncte de preț și pachete. Este important să înțelegeți ce primiți - sau nu - pentru banii dvs.

Costul unui design de logo este de la 0 până la mii de euro, dar dacă sunteți o afacere mică sau o companie care începe să caute un design de calitate, crearea unui logo, în România, costă undeva la 200-800 euro.

Prețurile designului de logo pot varia, de exemplu, prețul unui design de logo depinde de calitate și de cine a creat-o. Aruncați o privire asupra bugetului dvs. și permiteți-mi să vă ajut să decideți cel mai bun mod de a cheltui în funcție de nevoile dvs.

Dacă bugetul dvs. alocat pentru un logo este între 50 -100 euro, puteți încerca aplicațiile de Logo Maker sau puteți opta pentru unul dintre pachetele de branding altfel SEMI-PERSONALIZATE.

Vezi pachete →

PRO Logo maker (gratuit sau nu)

  • Costuri mici pentru cineva la început de drum
  • Perfect dacă ai nevoie de el doar pentru website sau facebook.

CONTRA

  • Logo-ul tău nu va fi unic, iar dacă vei reuși să te dezvolți lucrul acesta va fi un impediment major.
  • Majoritatea logo-urilor low budget nu vin și cu formatul vectorial. Logo-ul vectorial este acel format care îl poți scala sau îi poți schimbă culoarea. O să ai nevoie de el dacă o să faci orice material tipărit sau te hotărăști să îți pui sigla la intrarea locației fizice, etc.
  • Nu ai drepturi de autor asupra lui.

CARE E AVANTAJUL UNUI PACHET SEMI-PERSONALIZAT din oferta branding altfel?

  • Costuri mici dar la o calitate bună
  • Primești elemente colaterale de brand: setarea paletei de culori, a fonturilor, pentru ca ulterior să ai o coerență în imagini pe toate platformele.
  • Primeși fisierul sursă, vectorial al logo-ului.

Cât costă un logo creat special pentru tine la "Altfel"?

Realizarea unui logo creat special pentru tine pornește de la 200 euro și poate ajunge la 800 euro în funcție de pachetul ales și de ce servicii auxiliare este însoțit.

Aici poți vedea pachetele disponibile în acest moment. 

Vezi pachete →

La fiecare pachet se pot adăuga propuneri suplimentare de logo iar costul va fi de 50 de euro / fiecare.

Acestea sunt prețurile standard calculate pentru un logo de complexitate medie. De aici și acel „preț de start”. Dacă dorești un logo complex (de ex: vrei să îți desenăm o cabană cu un lac, barca personală sau orice altfel de exemple) costul lui va varia în funcție de cât timp extra, față de cel alocat de obicei, va necesită realizarea graficii.

Dar fi fără grijă, vei fi anunțat/ă dacă există un cost suplimentar imediat după completarea brief-ului.

Ce înseamnă fiecare noțiune din pachete?

1. NUMĂR DE CONCEPTE

Numărul de propuneri pe care le vei primi pe baza chestionarului de informare. Acesta se va completă la început, iar în urmă lui voi contura conceptele și direcția pe care să o urmăm.

2. SIMULARE 3D CONCEPTE

O metodă extrem de utilă și recomandată în realizarea logo-ului. Conceptele de logo vor fi aplicate de exemplu pe o carte de vizită, un afiș, o eticheta etc. Așa vei vedea exact dacă o varianta de logo este ceea ce cauți, cum arată pe produs, dacă grafică este potrivită pe diferite texturi sau culori de fundal. Pentru fiecare varianta de logo vei primi 4 simulări diferite. Iată mai jos un exemplu de simulare.

3. LIVRARE ÎN FORMAT VECTORIAL

Este fișierul sursă, scalabil care îl poți da mai departe tipografiei sau oricărei alte companii care se ocupă de prezența ta online și offline.
Pe lângă formatul vectorial logo-ul îți va fi furnizat în format jpg și png.

4. GARANȚIA " DESIGN SUCCES”

Pentru că am încredere că proiectul de realizare a logo-ului se va finaliza exact cum trebuie, vă ofer garanția “design succes”. Dacă nu ești mulțumit de niciuna dintre variante propuse, voi realiza încă o varianta împreună cu ține, pe baza brief-ului informativ pe care ni-l vei furniza la începutul colaborării.

5. DESIGN CARTE DE VIZITĂ

Pentru că orice companie are nevoie de o carte de vizită această am introdus-o în pachet, pentru a o realiza în concordanță cu linia brandului.

6. DECLINARE LOGO ALB-NEGRU

Varianta logo-ului în alb-negru. Acestea le vei primi în format jpg. și png. cu fundal transparent.

7. BRAND BOARD

Un document A4 cu culorile folosite, fonturi și texturi.

8. BRAND GUIDE

Un logo style guide sau ghid al logo-ului de 5-7 pagini unde regăsești reguli de folosire, spatiere, paleta de culori, coduri, și fonturi.

9. SOCIAL MEDIA KIT

În kit-ul de social media ai inclus design-ul pentru cover facebook, avatar(în general aici punem logo-ul la dimensiuni specifice) și un banner online pentru social media.

9. SETARE PALETA DE CULORI

Paleta de culori este extrem de importantă. Odată stabilită în funcție de nișă și servicii ea te va ajută să păstrezi consecvență brandului tău pe toate materialele de promovare online și offline.

10. DESIGN ANTET

Create în conformitate cu identitatea vizuală. Antetul îl poți folosi la oferte de preț, contract sau la oricare document oficial al companiei. Te ajută astfel la crearea unei imagini profesioniste și păstrează consecvență brandului.

11. SEMNĂTURĂ EMAIL

O semnătură de email cu toate detaliile necesare pentru prezența ta online.

12. WATERMARK

Logo-ul semi-transparent, fără fundal pe care îl poți folosi pentru ați proteja pozele, proiectele sau orice fel de documente. Formatul lui este în png. și îl poți folosi chiar de pe telefon în aplicații de editare poze dedicate.

Filed Under: Blog, Branding, Graphic design

Previous
Next

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Home
  • Proiecte
  • GDPR
  • ANPC
  • Testimoniale
  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții

brandingaltfel.ro

brandingaltfel.ro
1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai po 1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai potrivit pentru o sală de evenimente?
Ajută-ne să alegem și scrie-mi într-un comentariu opțiunea ta preferată. ❤️

#logodesigns #logoromania #identitatevizuală #identitydesign #elegantlogo #logoinspiration #logoinspirations #brandingdesign
Brand versus branding. Deși deseori folosite împ Brand versus branding.
Deși deseori folosite împreună, ascund diferențe subtile, dar cruciale.
•	Brand - este despre emoție, percepție și promisiunea pe care o oferi clienților tăi.
•	Branding - este procesul strategic de construire și comunicare a acestei promisiuni într-un mod coerent și atrăgător.
Adesea, când auzi cuvântul brand, s-ar putea să te gândești la un logo sau un website. Dar nu este asta. Crede-mă, este mult mai mult de atât!

Brandul este elementul central al afacerii tale, iar brandingul este limbajul său vizual și narativ. Ambele sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 
Deci, dacă vrei să construiești o afacere care să fie remarcată și să inspire, amintește-ți că brandul tău este ceea ce spui că ești, iar brandingul este modul în care dovedești acea afirmație în fiecare interacțiune cu clienții tăi.

Stiai diferența? Răspunde-mi într-un comentariu.

#BrandVsBranding #AfaceriDeSucces
Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul se dezvoltă mult mai bine.
Nu este niciodată de ajuns un logo frumos…Nici măcar rezonanța numelui nu face un brand mai cunoscut.
Este vorba despre cât de bine se combină toate aceste elemente și cum îmbunătățesc ele percepția clienților.
Care este punctul la care crezi că ar mai fi nevoie să lucrezi?
Scrie-mi într-un comentariu!
#brandidentity #brandingromania #marketingdigital #afacereameacreativa #startupromania
𝐏𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝
Mi se întâmplă des ca discutând cu antreprenorii să realizez ca unul dintre cele mai mari atuuri ale consistenței în branding nu se cunoaște.
Un logo nu e de ajuns, nu îți va aduce succesul și nici nu îți va ajuta afacerea să iasă în evidență. Ai nevoie de un Guideline și de o identitate completă astfel încât să fi consistent în toate punctele de contact cu clienții tăi.
⚡ Ce face atât de special un manual de brand? Ei bine, el este ghidul care consolidează identitatea brandului tău. În paginile lui, vei găsi esența vizuală și verbală a afacerii tale - de la paleta de culori și fonturi utilizate, până la tonul de comunicare și stilul vizual.
📕 Cu ajutorul manualului de brand, vei avea o direcție clară în luarea deciziilor de marketing și comunicare. Fie că este vorba de un nou anunț sau de un conținut postat pe rețelele sociale, vei ști întotdeauna cum să păstrezi coerența și consistența mesajelor transmise.
🎯 Un manual de brand îți oferă și o armă puternică în lupta pentru diferențierea pe piață. Cu o identitate solidă și unicitatea brandului bine conturate, vei atrage atenția potențialilor clienților și vei construi loialitatea celor existenți. 

Așadar, dragi antreprenori, nu subestimați importanța unui manual de brand bine realizat. El nu este doar un instrument de design, ci un instrument valoros pentru succesul și creșterea afacerii voastre.

Ești gata să îți transformi afacerea într-un brand memorabil? Împărtăște cu mine în comentarii câteva detalii despre brandul tău și vom găsi împreună direcția perfectă pentru succes!
#brand #brandingsource #brandingdesign #brandingromania #identitatevizuala #marketingromania #antreprenor #afaceri
Load More Follow on Instagram
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 · Branding Altfel · Politica de confidentialitate

Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.Accept Citeste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ