Cât costă designul unui logo?
Logo-ul este o parte esențială a identitățîi oricărui brand. El este adesea primul lucru pe care un potențial client îl va vedea și este esențial să folosești un logo care se distinge de concurență.
Că și în cazul tuturor cheltuielilor de afaceri, doriți să cântariti costul logo-ului în raport cu calitatea și valoarea pe care le veți câstiga.
Angajarea unui designer profesionist sau a unei firme de design vă asigură că designul final al logo-ului dvs. va fi distinctiv și va comunica mesajul brandului dvs. La fel că în cazul oricărui serviciu, există o varietate de puncte de preț și pachete. Este important să înțelegeți ce primiți - sau nu - pentru banii dvs.
Costul unui design de logo este de la 0 până la mii de euro, dar dacă sunteți o afacere mică sau o companie care începe să caute un design de calitate, crearea unui logo, în România, costă undeva la 200-800 euro.
Prețurile designului de logo pot varia, de exemplu, prețul unui design de logo depinde de calitate și de cine a creat-o. Aruncați o privire asupra bugetului dvs. și permiteți-mi să vă ajut să decideți cel mai bun mod de a cheltui în funcție de nevoile dvs.
Dacă bugetul dvs. alocat pentru un logo este între 50 -100 euro, puteți încerca aplicațiile de Logo Maker sau puteți opta pentru unul dintre pachetele de branding altfel SEMI-PERSONALIZATE.
PRO Logo maker (gratuit sau nu)
- Costuri mici pentru cineva la început de drum
- Perfect dacă ai nevoie de el doar pentru website sau facebook.
CONTRA
- Logo-ul tău nu va fi unic, iar dacă vei reuși să te dezvolți lucrul acesta va fi un impediment major.
- Majoritatea logo-urilor low budget nu vin și cu formatul vectorial. Logo-ul vectorial este acel format care îl poți scala sau îi poți schimbă culoarea. O să ai nevoie de el dacă o să faci orice material tipărit sau te hotărăști să îți pui sigla la intrarea locației fizice, etc.
- Nu ai drepturi de autor asupra lui.
CARE E AVANTAJUL UNUI PACHET SEMI-PERSONALIZAT din oferta branding altfel?
- Costuri mici dar la o calitate bună
- Primești elemente colaterale de brand: setarea paletei de culori, a fonturilor, pentru ca ulterior să ai o coerență în imagini pe toate platformele.
- Primeși fisierul sursă, vectorial al logo-ului.
Cât costă un logo creat special pentru tine la "Altfel"?
Realizarea unui logo creat special pentru tine pornește de la 200 euro și poate ajunge la 800 euro în funcție de pachetul ales și de ce servicii auxiliare este însoțit.
Aici poți vedea pachetele disponibile în acest moment.
La fiecare pachet se pot adăuga propuneri suplimentare de logo iar costul va fi de 50 de euro / fiecare.
Acestea sunt prețurile standard calculate pentru un logo de complexitate medie. De aici și acel „preț de start”. Dacă dorești un logo complex (de ex: vrei să îți desenăm o cabană cu un lac, barca personală sau orice altfel de exemple) costul lui va varia în funcție de cât timp extra, față de cel alocat de obicei, va necesită realizarea graficii.
Dar fi fără grijă, vei fi anunțat/ă dacă există un cost suplimentar imediat după completarea brief-ului.
Ce înseamnă fiecare noțiune din pachete?
1. NUMĂR DE CONCEPTE
Numărul de propuneri pe care le vei primi pe baza chestionarului de informare. Acesta se va completă la început, iar în urmă lui voi contura conceptele și direcția pe care să o urmăm.
2. SIMULARE 3D CONCEPTE
O metodă extrem de utilă și recomandată în realizarea logo-ului. Conceptele de logo vor fi aplicate de exemplu pe o carte de vizită, un afiș, o eticheta etc. Așa vei vedea exact dacă o varianta de logo este ceea ce cauți, cum arată pe produs, dacă grafică este potrivită pe diferite texturi sau culori de fundal. Pentru fiecare varianta de logo vei primi 4 simulări diferite. Iată mai jos un exemplu de simulare.

3. LIVRARE ÎN FORMAT VECTORIAL
Este fișierul sursă, scalabil care îl poți da mai departe tipografiei sau oricărei alte companii care se ocupă de prezența ta online și offline.
Pe lângă formatul vectorial logo-ul îți va fi furnizat în format jpg și png.
4. GARANȚIA " DESIGN SUCCES”
Pentru că am încredere că proiectul de realizare a logo-ului se va finaliza exact cum trebuie, vă ofer garanția “design succes”. Dacă nu ești mulțumit de niciuna dintre variante propuse, voi realiza încă o varianta împreună cu ține, pe baza brief-ului informativ pe care ni-l vei furniza la începutul colaborării.
5. DESIGN CARTE DE VIZITĂ
Pentru că orice companie are nevoie de o carte de vizită această am introdus-o în pachet, pentru a o realiza în concordanță cu linia brandului.
6. DECLINARE LOGO ALB-NEGRU
Varianta logo-ului în alb-negru. Acestea le vei primi în format jpg. și png. cu fundal transparent.
7. BRAND BOARD
Un document A4 cu culorile folosite, fonturi și texturi.

8. BRAND GUIDE
Un logo style guide sau ghid al logo-ului de 5-7 pagini unde regăsești reguli de folosire, spatiere, paleta de culori, coduri, și fonturi.
9. SOCIAL MEDIA KIT
În kit-ul de social media ai inclus design-ul pentru cover facebook, avatar(în general aici punem logo-ul la dimensiuni specifice) și un banner online pentru social media.
9. SETARE PALETA DE CULORI
Paleta de culori este extrem de importantă. Odată stabilită în funcție de nișă și servicii ea te va ajută să păstrezi consecvență brandului tău pe toate materialele de promovare online și offline.
10. DESIGN ANTET
Create în conformitate cu identitatea vizuală. Antetul îl poți folosi la oferte de preț, contract sau la oricare document oficial al companiei. Te ajută astfel la crearea unei imagini profesioniste și păstrează consecvență brandului.
11. SEMNĂTURĂ EMAIL
O semnătură de email cu toate detaliile necesare pentru prezența ta online.
12. WATERMARK
Logo-ul semi-transparent, fără fundal pe care îl poți folosi pentru ați proteja pozele, proiectele sau orice fel de documente. Formatul lui este în png. și îl poți folosi chiar de pe telefon în aplicații de editare poze dedicate.
Lasă un răspuns