3 semne care îți arată că ești pregătit pentru un rebranding
-
Ai crescut
Ați parcurs un drum lung din ziua în care v-ați inființat afacerea, iar identitatea dvs. de brand actuală nu mai este pe măsură. Indiferent dacă v-ați creat singur logo-ul sau ați cumpărat unul pre-realizat, este clar că acesta nu mai reflectă locul în care vă aflați în prezent și direcția spre care vă îndreptați.
Pe măsură ce ați crescut, audiența dvs. s-a schimbat, serviciile dvs. s-au nișat, structura investiției a crescut. Ceea ce este foarte este bine!
Prin urmare, branding-ul și elementele colaterale ar trebui să se concentreze pe atragerea clientului sau cumpărătorului ideal. Dacă brandul pe care il prezentați nu este legat de clientul dvs. ideal, este foarte probabil ca acei potențiali să caute în altă parte.
-
Pari familiar
Acest lucru poate fi un lucru bun în anumite aspecte, totuși nu e de dorit niciodată să arătați similar cu un concurent direct. Dacă aveți mulți concurenți, stabilirea unui brand unic pentru dvs. ar putea fi avantajul căutat. Pare o oportunitate bună, nu-i așa?
Acestea fiind spuse, este crucial să dețineți brandul dvs. Nu vă fixați pe ceea ce fac ceilalți!
-
Nu ești consecvent
O identitate de brand solidă nu va devia de la setarile initiale de fiecare dată când se creează un nou element de brand sau o aplicație. S-ar putea să vă regăsiți în permanență schema de culori și să nu rămâneți niciodată cu un sistem de tipografie adevărat. Nu e bine, asta înseamnă ca nu aveți o identitate vizuală coerentă.
Demonstrarea consecvenței face o prezență recunoscută, cu scopul de a cultiva un angajament autentic pentru potențialii cumpărătorii și clienții pe termen lung. Acest lucru merge mână-în-mână cu dezvoltarea unui plan de marketing intenționat – ceva la care să faceți referire de nenumărate ori pe măsură ce difuzați conținut.
În timp ce căutați un designer care să vă ajute în călătoria dvs. de rebrand, este important să rețineți că noua dvs. identitate vizuală include aplicații online cât și offline.
Un rebranding este necesar dacă ți-ai depășit aspectul actual, ai nevoie de mai multă separare vizuală între tine și concurentul tău direct sau ai nevoie de un ton coeziv pentru toate materialele tale.
Daca crezi ca si tu ai nevoie de un rebranding ma poti contacta aici: