Ce trebuie sa contina pagina de Home a website-ului.
La începutul fiecărui proiect de realizare a unui website apar întrebările firești legate de structura, design etc. Voi încerca în acest articol să răspund la câteva din cele mai presante, din punct de vedere tehnic dar și vizual. Branding-ul ține de fiecare contact care îl ai cu utilizatorii tăi așa că inclusiv website-ul trebuie să se alinieze cu ceea ce el vrea să exprime.
Ce informații ar trebui să includ pe website-ul meu? Cum ar trebui să structurez pagină de pornire perfectă? Ar trebui să-l mențîn cu cât mai puțină informație sau ar trebui să-l fac plin de conținut? Ce va atrage atenția pieței mele țintă?
Acestea sunt toate întrebări importante!
A ști ce să includeți și cum să structurați pagina de pornire a unui website poate fi copleșitor. Un studiu recent a arătat că 72% dintre vizitatori folosesc pagina de pornire a unui site web ca factor decisiv pentru a face sau nu o achiziție sau a investi într-un serviciu. Dacă pagina ta de pornire este aglomerată, copleșitoare sau pur și simplu plictisitoare, sunt șanse că vizitatorii tăi să nu rămână pe acolo.
Hai să vedem mai jos cum arată anatomia unei Home Page de succes din punctul de vedere al unui web designer.
Câteva elemente cheie înainte de a începe:
– Textul trebuie realizat cu audiența cheie în minte. Dacă nu va pricepeți la asta puteți apela la un specialist pe copywriting.
– Fundația unui website bine realizat este identitatea vizuală. Pe lângă faptul că aveți nevoie de logo realizat profesional, fonturi de brand și o paletă de culori, aveți nevoie și de o imagine clară a poveștii dvs.de brand.
Pentru a exemplifica, evident în imagini, am ales să va prezint structura ideală a unui website de prezentare.

HEADER – ANTETUL WEBSITE-ULUI.
Header-ul dvs. ar trebui să includă un logo și un meniu simplu, clar, care să ajute vizitatorii să găsească cât mai rapid ceea ce caută. Evitați denumirile alambicate sau cele precum „jurnalul meu” (blog). Acestea vă încurcă atât vizitatorii, cât și motoarele de căutare!
HERO – ZONA PRINCIPALĂ
Această secțiune înseamnă aproximativ primii 1000 de pixeli ai paginii. Această este zonă care este vizibilă înainte de a derula conținutul mai jos în pagină. Aici este prima ta șansă de a trezi interesul vizitatorului tău.
Utilizați o imagine profesională care se referă la afacerea dvs. Titlul dvs. ar trebui să explice ceea ce oferiți și modul în care vizitatorii dvs. pot beneficia de serviciile oferite. Utilizați cuvinte cheie. Apelul dvs. la acțiune ar trebui să fie acțiunea pe care doriți să o întreprindă vizitatorul dvs.
SUBTITLU
În această secțiune descrieți beneficiile și rezultatele pe care lucrul cu dumneavoastră le poate aduce. Acest lucru va ajută vizitatorii să conștientizeze urgent că sunt la locul potrivit.
CINE EȘTI
Majoritatea afacerilor sunt construite pe relații umane, indiferent dacă vindeți servicii sau produse. Odată ce ai vorbit despre oferta ta și ai împărtășit cum ar putea arăta viața pentru potențialul tău client cu ajutorul tău, acum este momentul perfect să te prezinți.
O modalitate de a vă prezența este să vă păstrați misiunea și clienții ca obiectiv principal. Vorbiți de ce îi ajutați pe oamenii pe care îi ajutați, de ce ați creat această ofertă și ce înseamnă pentru tine să îi ajuți să-și depășească provocările. Acest lucru elimină presiunea de a scrie despre tine, dar păstrează și lucrurile interesante și captivante pentru potențialii tăi clienți.
Ce să includă? O poză cu tine într-un mediu business, un text introductiv scurt, dar convingător și un buton care duce la pagina Despre Mine.
OFERTA
Odată ce ați stârnit interesul vizitatorului dvs., doriți să vă asigurați că văd cele mai profitabile oferte. Acestea sunt, în general, serviciile pe care le oferiți sau produsele pe care le vindeți. Gândiți-vă la acestea că la un meniu vizual pentru a redirecționa rapid utilizatorul către ele.
Ce trebuie să includă? Elemente vizuale care însoțesc titlurile și mici descrieri pentru ofertele tale de top. Fotografiile funcționează bine aici, dar chiar și pictogramele sau ilustrațiile sunt excelent de bune dacă aveți unele realizate în pachetul dvs. de brand.
TESTIMONIALE
Mărturiile sunt o pârghie puternică pentru Home page, reasigură potențialii clienți și vă ajută să vă poziționați ca o autoritate în domeniu, demnă de încredere oferind astfel publicului mai multe motive să lucreze cu dvs.
EXTRA
Aici puteți adauga alte secțiuni ca:
- ultimele postări pe blog
- Cele mai recente articole din portofoliu sau studii de caz pentru a vă prezenta serviciile
- formular de înscriere cu lead magnet
- Formular de înscriere la newsletter
- ateliere sau evenimente
- siglele partenerilor
FOOTER
Subsolul unui website este la fel de important că și antetul, deoarece este ultima șansă pentru a atrage atenția unui vizitator și a-l încuraja să ia măsuri. Unele dintre cele mai comune componente ale unui footer includ link-uri de navigare, pictograme pentru rețelele sociale, harta și informații de contact.
Home Page-ul tău bifează toate aceste secțiuni? Dacă răspunsul este nu, atunci este timpul să investești într-un re-design al website-ului!
Programează o discuție cu mine aici.