BRANDING & website

Cleverage VC

Cleverage VC activează în domeniul healthcare & tehnology iar pe masură ce portofoliul lor de investiții a crescut s-a dorit un refresh al brandului, care să se alinieze cu expertiza, valorile dar și viziunea lor.

www.cleverage.vc

POSTĂRI SOCIAL MEDIA

Cleverage VC activează în domeniul healthcare & tehnology iar pe masură ce portofoliul lor de investiții crește s-a dorit un refresh al brandului, care să se alinieze cu expertiza, valorile dar și viziunea lor.
Cu acestea în minte, am plecat de la realizarea identității vizuale de brand si am continuat în aceleași linii directoare în implementarea website-ului lor www.cleverage.vc

Provocare de business
Scopul proiectului a fost de a oferi o identitate vizuală respectând ghidul brandului.
Noua identitate trebuie să răspundă următoarelor atribute:
– Să fie în ton cu personalitatea brandului: inteligent, mentor, profesional, cunoscator
– Să comunice elementele cheie – dezvoltare, creștere, investiții, sanatate, expertiză, investiții inteligente.
– Identitatea să fie adaptată pentru avatarul de client, antreprenori vizionari, start-up-uri din domeniul healthcare.
– Să creeze o emoție pozitivă, constantă față de investitori.

Soluția de design
Pentru a răspunde acestei provocari în realizarea noii identități s-au folosit următoarele soluții:
– fonturi minimaliste, care sugerează o atmosferă profesională.
– culori pozitive, vibrante, legate de colectivul tânar și energic de investitori.

– la logo s-au folosit culori puternice, iar iconița sugerează un grafic de creștere, format din triunghiuri – cu trimitere la diferitele arii de expertiză ale investitorilor care combinate propusează companiile.