dream, belive and make it happen

Chestionar proiect

Un design poate fi doar la fel de bun ca brief-ul creativ după care a fost realizat.

Dacă brief-ul creativ este prea general, designul riscă să rateze brandul, prea complicat și nu va permite proiectului să fie suficient de deschis pentru a inspira idei și a explora oportunități. Acesta este motivul pentru care completarea unui brief creativ este foarte importantă, nu numai pentru designer, ci și pentru tine!

Va permite astfel să obtineti cea mai bună valoare din serviciile mele și să vă asigurați că designul final este ceva care vă îndeplinește obiectivul.

Adjectivele de mai jos ne vor ajuta sa alegem stilul identitatii vizuale. Alege 3 adjective care reprezintă imaginea dorită.
Tipul de logo dorit


Ai întrebări?

Nu ezita să-mi scri.

De îndață ce voi parcurge brief-ul tău vom stabili o ședință telefonică/video unde vom relua fiecare detaliu, îți voi explica pașii sau îmi poți adresa neclarități ai.