• Email
    • Facebook
    • Instagram
    • Phone

Branding Altfel

Construim branduri diferite

  • Home
  • Servicii
    • Strategie de brand
    • Identitate vizuala
    • Servicii grafic design
    • Design de ambalaj
    • Creare Website
  • Shop
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • 0 items

13 aprilie 2023

Regula celor 3 in branding

Cu siguranță ați auzit de regula numărului 3 în diferite contexte. În branding, această regulă poate fi deosebit de importantă în dezvoltarea unei identități puternice și coerente pentru brandul dumneavoastră.

Regula celor trei este, în esență, o tehnică de design care implică folosirea a trei elemente de design într-un mod echilibrat și armonios pentru a crea un aspect vizual plăcut și memorabil.

Iată cum poți aplica regula celor trei în branding:

1. Cuvintele sau expresiile în grupuri de trei sunt modalități ideale de a comunica o idee – fie că este vorba de un slogan cu doar 3 cuvinte sau text grupat în 3 puncte. Creierul uman este mai receptiv la primirea de informații în grupuri de trei, deoarece suntem programați să răspundem la tipare - și trei este cel mai mic număr de elemente necesare pentru a crea un model.

2. Culoare: Alegerea a trei culori principale poate fi un punct de plecare excelent în dezvoltarea unei scheme de culori pentru brandul dumneavoastră. Aceste culori ar trebui să se potrivească cu personalitatea și valorile brandului dumneavoastră și să fie folosite în mod consistent în toate elementele de design, cum ar fi logo-ul, website-ul, ambalajele și materialele de marketing.

3. Fonturi: Alegerea a trei tipuri de fonturi ajută la crearea unei scheme de design coezive. Este important să alegeți fonturi care să se potrivească cu personalitatea brandului dumneavoastră și să fie ușor de citit. Fontul principal poate fi folosit pentru logo și titluri, iar celelalte două fonturi pot fi utilizate pentru texte și subtitluri.

3. Imagini: Alegerea a trei tipuri de imagini sau stiluri fotografice contribuie la crearea unei estetici vizuale consistente pentru brand.

Aceste imagini ar trebui să se potrivească cu personalitatea și valorile brandului și să fie folosite în mod regulat în toate materialele de marketing, cum ar fi website-ul, postările pe rețelele sociale și materialele de promovare.

Ca tehnică de branding, regula celor trei poate fi foarte puternică. Toate exemplele de mai sus sunt acum încorporate în psihicul nostru, sunt sinonime cu brandul. De aceea multe dintre sloganuri sunt din doar 3 cuvinte.

Suntem atât de obișnuiți cu asta încât nici nu ne dăm seama. Regula celor 3 o regăsim în povești (Cei trei purceluși, Capra cu trei iezi, Cei trei mușchetari etc), în educație (ABC), în viața de zi cu zi. De aceea, structura în trei acte este folosită în piesele de teatru și filme (început, mijloc și sfârșit). Împărțim în mod natural conținutul în trei, cum ar fi: Aur, Argint, Bronz; Mic, mediu, mare; Bun, mai bun, cel mai bun.

Dacă vrei să te conectezi cu publicul tău, dacă vrei ca ei să fie implicați în comunicarea cu tine sau să-și amintească de brandul tău, gândește-te în trei.

Filed Under: Blog, Branding, Graphic design

Previous
Next

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Home
  • Proiecte
  • GDPR
  • ANPC
  • Testimoniale
  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții

brandingaltfel.ro

brandingaltfel.ro
1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai po 1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai potrivit pentru o sală de evenimente?
Ajută-ne să alegem și scrie-mi într-un comentariu opțiunea ta preferată. ❤️

#logodesigns #logoromania #identitatevizuală #identitydesign #elegantlogo #logoinspiration #logoinspirations #brandingdesign
Brand versus branding. Deși deseori folosite împ Brand versus branding.
Deși deseori folosite împreună, ascund diferențe subtile, dar cruciale.
•	Brand - este despre emoție, percepție și promisiunea pe care o oferi clienților tăi.
•	Branding - este procesul strategic de construire și comunicare a acestei promisiuni într-un mod coerent și atrăgător.
Adesea, când auzi cuvântul brand, s-ar putea să te gândești la un logo sau un website. Dar nu este asta. Crede-mă, este mult mai mult de atât!

Brandul este elementul central al afacerii tale, iar brandingul este limbajul său vizual și narativ. Ambele sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 
Deci, dacă vrei să construiești o afacere care să fie remarcată și să inspire, amintește-ți că brandul tău este ceea ce spui că ești, iar brandingul este modul în care dovedești acea afirmație în fiecare interacțiune cu clienții tăi.

Stiai diferența? Răspunde-mi într-un comentariu.

#BrandVsBranding #AfaceriDeSucces
Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul se dezvoltă mult mai bine.
Nu este niciodată de ajuns un logo frumos…Nici măcar rezonanța numelui nu face un brand mai cunoscut.
Este vorba despre cât de bine se combină toate aceste elemente și cum îmbunătățesc ele percepția clienților.
Care este punctul la care crezi că ar mai fi nevoie să lucrezi?
Scrie-mi într-un comentariu!
#brandidentity #brandingromania #marketingdigital #afacereameacreativa #startupromania
𝐏𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝
Mi se întâmplă des ca discutând cu antreprenorii să realizez ca unul dintre cele mai mari atuuri ale consistenței în branding nu se cunoaște.
Un logo nu e de ajuns, nu îți va aduce succesul și nici nu îți va ajuta afacerea să iasă în evidență. Ai nevoie de un Guideline și de o identitate completă astfel încât să fi consistent în toate punctele de contact cu clienții tăi.
⚡ Ce face atât de special un manual de brand? Ei bine, el este ghidul care consolidează identitatea brandului tău. În paginile lui, vei găsi esența vizuală și verbală a afacerii tale - de la paleta de culori și fonturi utilizate, până la tonul de comunicare și stilul vizual.
📕 Cu ajutorul manualului de brand, vei avea o direcție clară în luarea deciziilor de marketing și comunicare. Fie că este vorba de un nou anunț sau de un conținut postat pe rețelele sociale, vei ști întotdeauna cum să păstrezi coerența și consistența mesajelor transmise.
🎯 Un manual de brand îți oferă și o armă puternică în lupta pentru diferențierea pe piață. Cu o identitate solidă și unicitatea brandului bine conturate, vei atrage atenția potențialilor clienților și vei construi loialitatea celor existenți. 

Așadar, dragi antreprenori, nu subestimați importanța unui manual de brand bine realizat. El nu este doar un instrument de design, ci un instrument valoros pentru succesul și creșterea afacerii voastre.

Ești gata să îți transformi afacerea într-un brand memorabil? Împărtăște cu mine în comentarii câteva detalii despre brandul tău și vom găsi împreună direcția perfectă pentru succes!
#brand #brandingsource #brandingdesign #brandingromania #identitatevizuala #marketingromania #antreprenor #afaceri
Load More Follow on Instagram
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 · Branding Altfel · Politica de confidentialitate

Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.Accept Citeste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ