Ce inseamna fiecare notiune in parte?

1. NUMAR DE CONCEPTE

Numarul de propuneri pe care le vei primi pe baza chestionarului de informare. Acesta se va completa la inceput, iar in urma lui voi contura conceptele si directia pe care sa o urmam.

2. SIMULARE 3D CONCEPTE

O metoda extrem de utila si recomandata in realizarea logo-ului. Conceptele de logo vor fi aplicate de exemplu pe o carte de vizita, un afis, o eticheta etc. Asa vei vedea exact daca o varianta de logo este ceea ce cauti, cum arata pe produs, daca grafica este potrivita pe diferite texturi sau culori de fundal. Pentru fiecare varianta de logo vei primi 4 simulari diferite.

3. LIVRARE IN FORMAT VECTORIAL

Este fisierul sursa, scalabil care il poti da mai departe tipografiei sau oricarei alte companii care se ocupa de prezenta ta online si offline.
Pe langa formatul vectorial logo-ul iti va fi furnizat in format jpg si png.

4. GARANTIA " DESIGN SUCCES”

Pentru ca am incredere ca proiectul de realizare a logo-ului se va finaliza exact cum trebuie, vă ofer garanția “design succes”. Daca nu esti mulțumit de niciuna dintre variante propuse, voi realiza încă o varianta împreună cu tine, pe baza brief-ului informativ pe care ni-l vei furniza la începutul colaborarii.

5. DESIGN CARTE DE VIZITA

Pentru ca orice companie are nevoie de o carte de vizita aceasta am introdus-o in pachet, pentru a o realiza in concordanta cu linia brandului.

6. DECLINARE LOGO ALB-NEGRU

Varianta logo-ului in alb-negru. Acestea le vei primi in format jpg. si png. cu fundal transparent.

7. BRAND BOARD

Un document A4 cu culorile folosite, fonturi si texturi.

8. BRAND GUIDE

Un logo style guide sau ghid al logo-ului de 5-7 pagini unde regasesti reguli de folosire, spatiere, paleta de culori, coduri, si fonturi.

9. SOCIAL MEDIA KIT

In kit-ul de social media ai inclus design-ul pentru cover facebook, avatar(in general aici punem logo-ul la dimensiuni specifice) si un banner online pentru social media.

10. SETARE PALETA DE CULORI

Paleta de culori este extrem de importanta. Odata stabilita in functie de nisa si servicii ea te va ajuta sa pastrezi consecventa brandului tau pe toate materialele de promovare online si offline.

11. DESIGN ANTET

Create in conformitate cu identitatea vizuala. Antetul il poti folosi la oferte de pret, contract sau la oricare document oficial al companiei. Te ajuta astfel la crearea unei imagini profesioniste si pastreaza consecventa brandului.

12. SEMNATURA EMAIL

O semnatura de email cu toate detaliile necesare pentru prezenta ta online.

13.  WATERMARK

Logo-ul semi-transparent, fara fundal pe care il poti folosi pentru ati proteja pozele, proiectele sau orice fel de documente. Formatul lui este in png. si il poti folosi chiar de pe telefon in aplicatii de editare poze dedicate.