Totul despre pachetul

Essential Branding

Perfect pentru o afacere mică la început de drum care dorește să aibă o identitate vizuală profesională.

Acest pachet este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor la început de drum și dorești să începi totul bine
  • Îți prețuiești afacerea și vrei să investești în ea.
  • Dorești să fi văzut/ă pe social media
  • Crezi că e timpul ca lumea să vadă viziunea din spatele brandului
  • Vrei să atragi atenția și să creezi o bună primă impresie
  • Vrei să te evidențiezi față de concurență
  • Vrei să ai o direcție clară și guideline-uri ale brandului

Pachetul include:

Design de logo

✓ 3 concepte dintre care se alege logo-ul final
✓ Mockup concepte – pentru a te ajuta să vizualizezi brandul
✓ După alegerea conceptului care vă place aveți 3 seturi de revizii incluse.
✓ Logo în varianta alb/negru
✓ Logo alternativ + Submark
✓ Watermark
✓ Fișierul vectorial, JPG, PNG și PDF
✓ Contract cesiune pentru drepturile de autor

Brandboard

✓ Setarea fonturilor și a paletei de culori a brandului
✓ Vei primi un document cu fonturile și regulile lor de folosite, culori și codurile specifice în sistem CMYK (pentru print), RGB (pentru materialele online) și HEX (pentru web).

Garanția DESIGN SUCCES

Pentru că am încredere că proiectul se va finaliza exact cum trebuie, vă ofer garanția “design succes”. Dacă nu ești mulțumit de niciuna dintre variante propuse, voi realiza încă o variantă împreună cu tine, pe baza
brief-ului informativ pe care îl vei furniza la începutul colaborării.

Durata de realizare a conceptelor: 7-10 zile lucrătoare de la furnizarea tuturor informațiilor.

Mai jos vei găsi informații mai detaliate privind pachetul.

Design de logo

Vei primi 3 conceptele, cu simulari ale lor (de ex: pe un tricou, un semn luminos etc.). După ce alegi varianta care îți place, o rafinăm dacă e nevoie iar la final vei primi logo-ul principal, cel alternativ și submark. (vezi în partea de jos a paginii exact ce înseamnă).

Brandbord

Este un scurt document cu fonturi, culori și codurile specifice în sistem CMYK (pentru print), RGB (pentru materialele online) și HEX (pentru web).

Conține logo-ul principal, cel alternativ și submark-ul.

Cum se desfășoară procesul?

După ce ți-ai exprimat dorința de a colabora, vom încheia un contract. În baza contractului se va emite factura de avans. Plata facturii și semnarea contractului marchează începutul colaborării. Odată cu aceste documente vei primi și brief-ul online. Ulterior completării brief-ului vom programa o discuție unde vom discuta pe baza lui.

După informarea inițială și discuțiile pe baza ei se realizează propunerile de design, în funcție de pachetul ales. Fiecare pachet vine cu un număr de concepte. Dintre ele îl vei alege pe cel final.

În această etapă facem modificări, ajustări, acolo unde este nevoie astfel încât rezultatul final să fie pe măsura așteptărilor tale.

Ultima etapă din colaborarea noastră este furnizarea fisierelor finale. Ele îți vor fi transferate folosind Wetransfer de îndată ce factura finală va fi achitată. De aici ai termen de 7 zile ca să le salvezi.

Ce înseamnă fiecare noțiune și cum folosești materialele?

Numărul de propuneri pe care le vei primi pe baza chestionarului de informare. Acesta se va completa la început, iar în urma lui voi contura conceptele și direcția pe care să o urmăm.

O metodă extrem de utilă și recomandată în realizarea logo-ului. Conceptele de logo vor fi aplicate de exemplu pe o carte de vizită, un afiș, o etichetă etc. Așa vei vedea exact dacă o variantă de logo este ceea ce cauți, cum arată pe produs, dacă grafica este potrivită pe diferite texturi sau culori de fundal. Pentru fiecare variantă de logo vei primi 3 simulări diferite.

Este fișierul sursă, scalabil care îl poți da mai departe tipografiei sau oricărei alte companii care se ocupă de prezența ta online și offline.

Logo Principal este simbolul principal al companiei, al brandului tău personal. Il folosești pe website, în social marketing, pe printuri și este cel mai des folosit logo din pachet.

Logo Alternativ este o versiune a celui principal, cu mici diferențe pentru a fi folosit pe alte formate, acolo unde Logo Principal nu se potrivește. De exemplu, dacă Logo Principal este în format orizontal, vei avea nevoie și de un Logo Alternativ cu un design mai compact, pentru a-l folosi pe un layout vertical.

Submark Logo este un alt element care derivă, în general, din Logo Principal. Poate fi doar o inițială, un semn grafic sau orice variație care se poate folosi în spații limitate. Este foarte des folosit în social media sau pe materiale de marketing.

Watermark este logo-ul principal, semi-transparent, fără fundal care te ajută să îți protejezi imaginile sau documentele care pleacă din compania ta.

Ești gata să începem?