Haap Food este un lanț de fast food care se va lansa la sfârșitul anului 2022 la nivel național.
Proiectul Haap Food a fost realizat în colaborare cu Mădălina Nițu, expert în comunicare de brand. S-a setat numele brandului, slogan dar și întreaga strategie de brand.
Provocare de business
Scopul proiectului a fost de a oferi o identitate vizuală respectând ghidul brandului.
Noua identitate trebuie să răspundă următoarelor atribute:
- Să fie în ton cu personalitatea brandului: Amuzant, prietenos
- Să comunice elementele cheie - gust, gustos, poftă, Haplea, calitate, încredere.
- Identitatea să fie adaptată pentru avatarul de client, respectiv grupa de vârstă 15-35 ani
- Să creeze o emoție pozitivă, constantă față de serviciu/produs.
Soluția de design
Pentru a răspunde acestei provocari în realizarea noii identități s-au folosit următoarele soluții:
- fonturi prietenoase, care sugerează o atmosferă casual - locul unde te poți simți în largul tău.
- culori pozitive, strâns legate de industria fast-food. Privind calitățile psihologice pozitive ale roșului și galbenului în relație cu industria fast-food, roșul declanșează stimularea, apetitul, foamea, atrage atenția. Galbenul declanșează sentimentele de fericire și prietenie.






