Branding & Packaging

Haap Food

Haap Food – destinația ideală pentru cei ce caută nu doar o masă gustoasă, ci și o experiență pozitivă și constantă.

Haap Food este un lanț de fast food care se va lansa la sfârșitul anului 2022 la nivel național.

Provocare de business
Scopul proiectului a fost de a oferi o identitate vizuală respectând ghidul brandului.
Noua identitate trebuie să răspundă următoarelor atribute:
– Să fie în ton cu personalitatea brandului: Amuzant, prietenos
– Să comunice elementele cheie – gust, gustos, poftă, Haplea, calitate, încredere.
– Identitatea să fie adaptată pentru avatarul de client, respectiv grupa de vârstă 15-35 ani
– Să creeze o emoție pozitivă, constantă față de serviciu/produs.

Soluția de design
Pentru a răspunde acestei provocari în realizarea noii identități s-au folosit următoarele soluții:
– fonturi prietenoase, care sugerează o atmosferă casual – locul unde te poți simți în largul tău.
– culori pozitive, strâns legate de industria fast-food. Privind calitățile psihologice pozitive ale roșului și galbenului în relație cu industria fast-food, roșul declanșează stimularea, apetitul, foamea, atrage atenția. Galbenul declanșează sentimentele de fericire și prietenie.