• Email
    • Facebook
    • Instagram
    • Phone

Branding Altfel

Construim branduri diferite

  • Home
  • Servicii
    • Strategie de brand
    • Identitate vizuala
    • Servicii grafic design
    • Design de ambalaj
    • Creare Website
  • Shop
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • 0 items

Totul despre

Pachetul Complete Identity

Pachet premium pentru companii care își doresc să aibă un brand coerent pe toate platformele și doresc să își ducă afacerea la nivelul următor.

Acest pachet este pentru tine dacă:

✓ Ești antreprenor la început de drum și dorești să începi totul bine

✓ Îți prețuiești afacerea și vrei să investești în ea.

✓ Dorești să fi văzut/ă pe social media

✓ Crezi că e timpul ca lumea să vadă viziunea din spatele brandului

✓ Vrei să atragi atenția și să creezi o bună primă impresie

✓ Vrei să te evidențiezi față de concurență

✓ Vrei să ai o direcție clară și guideline-uri ale brandului

✓Vrei să îți menții coerența pe toate canalele de comunicare

Pachetul include

Design de logo

✓ O sedință de consultanță 1:1 odată cu completarea brief-ului și pe tot parcursul proiectului
✓ 4 concepte dintre care se alege logo-ul final
✓ Mockup concepte - pentru a te ajuta să vizualizezi brandul
✓ După alegerea conceptului care vă place aveți 5 seturi de revizii incluse.
✓ Logo în varianta alb/negru
✓ Logo alternativ + Submark
✓ Watermark
✓ Fișierul vectorial, JPG, PNG și PDF
✓ Contract cesiune pentru drepturile de autor

Materiale Marketing

✓ Design carte de vizită
✓ Antet
✓ Design Mapă de prezentare

Social Media Kit

✓ Avatar (poza de profil)
✓ 2 bannere/template-uri pentru social media

Elemente de identitate vizuală

✓ Setarea fonturilor de brand
✓ Setarea paletei de culori a brandului.
✓ Fundaluri și elemente vizuale de brand
✓ Favicon/Brand icon

Manual de identitate vizuală

Ghid al brandului unde regăsești reguli de folosire, spațiere, paleta de culori, coduri de culoare, fonturi, elemente de brand, iconite etc.

Semnătura email HTML

Gata de implementat în Outlook.

Garanția Design Succes

Pentru că am încredere că proiectul se va finaliza exact cum trebuie, vă ofer garanția “design succes”. Dacă nu ești mulțumit de niciuna dintre variante propuse, voi realiza încă o variantă împreună cu tine, pe baza
brief-ului informativ pe care îl vei furniza la începutul colaborării.

Durata de realizare a conceptelor: 7-10 zile lucrătoare de la furnizarea tuturor informațiilor.

Investiție: 699 euro

împărțit în două plăți egale (depozit nerambursabil de 50% datorat la începutul proiectului)
 
Dacă nu vă place niciunul dintre modelele furnizate și ai folosit deja garanția Design Succes puteți adăuga ulterior propuneri suplimentare de logo la 50 de euro / fiecare.
 
Hai să începem

Design de logo

Vei primi 4 conceptele, cu simulari ale lor (de ex: pe un tricou, un semn luminos etc.). După ce alegi varianta care îți place, o rafinăm dacă e nevoie iar la final vei primi logo-ul principal, cel alternativ și submark.(vezi în partea de jos a paginii exact ce înseamnă).

 Materiale marketing & elemente de brand

Acestea vor fi realizate odată cu conceptele. Pentru fiecare concept vei primi o propunere de materiale care să conțină elemente vizuale în linie cu design-ul de logo.

 Social Media Kit

Vei primi poza de profil pentru rețelele sociale. Aici în principal vom folosi logo-ul într-un format simplificat.

Bannerele îți vor servi ca guideline pentru postările viitoare. Prin ele putem oferi informații despre un produs, gama de servicii, dar și realizăm un template pentru anunțuri sau testimoniale.

Manual de identitate vizuală

Aici vei avea toate elementele realizate împreună, cu instrucțiuni de folosire, reguli de spațiere, coduri de culoare dar și ghid de fonturi.

Acest manual îl poți furniza mai departe tipografiei sau persoanei care se va ocupa menținerea brandului tău.

Cum se desfășoară procesul?

Pasul 1 - Contractarea proiectului și informarea inițială

După ce ți-ai exprimat dorința de a colabora, vom încheia un contract. În baza contractului se va emite factura de avans. Plata facturii și semnarea contractului marchează începutul colaborării. Odată cu aceste documente vei primi și brief-ul online.

Pasul 2 - Dezvoltarea conceptelor

După informarea inițială și discuțiile pe baza ei se realizează propunerile de design. Fiecare pachet vine cu un număr de concepte. Dintre ele îl vei alege pe cel final.

Pasul 3 - Rafinarea conceptului ales

In această etapă facem modificări, ajustări, acolo unde este nevoie astfel încât rezultatul final să fie pe măsura așteptărilor tale.

Pasul 4 - Finalizare și livrare.

Ultima etapă din colaborarea noastră este furnizarea fisierelor finale. Ele îți vor fi transferate folosind Wetransfer de îndată ce factura finală va fi achitată. De aici ai termen de 7 zile ca să le salvezi.

 

Ce înseamnă fiecare noțiune
și
cum le folosești?

1. NUMĂR DE CONCEPTE

Numărul de propuneri pe care le vei primi pe baza chestionarului de informare. Acesta se va completa la început, iar în urma lui voi contura conceptele și direcția pe care să o urmăm.

2. SIMULARE 3D CONCEPTE -MOCKUP-URI

O metodă extrem de utilă și recomandată în realizarea logo-ului. Conceptele de logo vor fi aplicate de exemplu pe o carte de vizită, un afiș, o etichetă etc. Așa vei vedea exact dacă o variantă de logo este ceea ce cauți, cum arată pe produs, dacă grafica este potrivită pe diferite texturi sau culori de fundal. Pentru fiecare variantă de logo vei primi 4 simulări diferite.

3. LIVRARE ÎN FORMAT VECTORIAL

Este fișierul sursă, scalabil care îl poți da mai departe tipografiei sau oricărei alte companii care se ocupă de prezența ta online și offline.

LOGO PRINCIPAL, LOGO ALTERNATIV, SUBMARK, WATERMARK

Logo Principal este simbolul principal al companiei, al brandului tău personal. Il folosești pe website, în social marketing, pe printuri și este cel mai des folosit logo din pachet.

Logo Alternativ este o versiune a celui principal, cu mici diferențe pentru a fi folosit pe alte formate, acolo unde Logo Principal nu se potrivește. De exemplu, dacă Logo Principal este în format orizontal, vei avea nevoie și de un Logo Alternativ cu un design mai compact, pentru a-l folosi pe un layout vertical.

Submark Logo este un alt element care derivă, în general, din Logo Principal. Poate fi doar o inițială, un semn grafic sau orice variație care se poate folosi în spații limitate. Este foarte des folosit în social media sau pe materiale de marketing.

Watermark este logo-ul principal, semi-transparent, fără fundal care te ajută să îți protejezi imaginile sau documentele care pleacă din compania ta.

Ești gata să începem?

Da, hai să lucrăm împreună!
  • Home
  • Proiecte
  • GDPR
  • ANPC
  • Testimoniale
  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții

brandingaltfel.ro

brandingaltfel.ro
1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai po 1, 2 sau 3? Care crezi tu că e logo-ul cel mai potrivit pentru o sală de evenimente?
Ajută-ne să alegem și scrie-mi într-un comentariu opțiunea ta preferată. ❤️

#logodesigns #logoromania #identitatevizuală #identitydesign #elegantlogo #logoinspiration #logoinspirations #brandingdesign
Brand versus branding. Deși deseori folosite împ Brand versus branding.
Deși deseori folosite împreună, ascund diferențe subtile, dar cruciale.
•	Brand - este despre emoție, percepție și promisiunea pe care o oferi clienților tăi.
•	Branding - este procesul strategic de construire și comunicare a acestei promisiuni într-un mod coerent și atrăgător.
Adesea, când auzi cuvântul brand, s-ar putea să te gândești la un logo sau un website. Dar nu este asta. Crede-mă, este mult mai mult de atât!

Brandul este elementul central al afacerii tale, iar brandingul este limbajul său vizual și narativ. Ambele sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 
Deci, dacă vrei să construiești o afacere care să fie remarcată și să inspire, amintește-ți că brandul tău este ceea ce spui că ești, iar brandingul este modul în care dovedești acea afirmație în fiecare interacțiune cu clienții tăi.

Stiai diferența? Răspunde-mi într-un comentariu.

#BrandVsBranding #AfaceriDeSucces
Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul Atunci când acordăm atenție detaliilor brandul se dezvoltă mult mai bine.
Nu este niciodată de ajuns un logo frumos…Nici măcar rezonanța numelui nu face un brand mai cunoscut.
Este vorba despre cât de bine se combină toate aceste elemente și cum îmbunătățesc ele percepția clienților.
Care este punctul la care crezi că ar mai fi nevoie să lucrezi?
Scrie-mi într-un comentariu!
#brandidentity #brandingromania #marketingdigital #afacereameacreativa #startupromania
𝐏𝐮𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝
Mi se întâmplă des ca discutând cu antreprenorii să realizez ca unul dintre cele mai mari atuuri ale consistenței în branding nu se cunoaște.
Un logo nu e de ajuns, nu îți va aduce succesul și nici nu îți va ajuta afacerea să iasă în evidență. Ai nevoie de un Guideline și de o identitate completă astfel încât să fi consistent în toate punctele de contact cu clienții tăi.
⚡ Ce face atât de special un manual de brand? Ei bine, el este ghidul care consolidează identitatea brandului tău. În paginile lui, vei găsi esența vizuală și verbală a afacerii tale - de la paleta de culori și fonturi utilizate, până la tonul de comunicare și stilul vizual.
📕 Cu ajutorul manualului de brand, vei avea o direcție clară în luarea deciziilor de marketing și comunicare. Fie că este vorba de un nou anunț sau de un conținut postat pe rețelele sociale, vei ști întotdeauna cum să păstrezi coerența și consistența mesajelor transmise.
🎯 Un manual de brand îți oferă și o armă puternică în lupta pentru diferențierea pe piață. Cu o identitate solidă și unicitatea brandului bine conturate, vei atrage atenția potențialilor clienților și vei construi loialitatea celor existenți. 

Așadar, dragi antreprenori, nu subestimați importanța unui manual de brand bine realizat. El nu este doar un instrument de design, ci un instrument valoros pentru succesul și creșterea afacerii voastre.

Ești gata să îți transformi afacerea într-un brand memorabil? Împărtăște cu mine în comentarii câteva detalii despre brandul tău și vom găsi împreună direcția perfectă pentru succes!
#brand #brandingsource #brandingdesign #brandingromania #identitatevizuala #marketingromania #antreprenor #afaceri
Load More Follow on Instagram
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 · Branding Altfel · Politica de confidentialitate

Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.Accept Citeste mai mult
Politica de confidențialitate și cookie-uri

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ